Friday 8 May 2009

Milk Tea Pudding












焦糖奶茶布丁
剛巧家裡有齊所有材料, 快快手焗了布丁做飯後甜點
這次用了Darjeeling Tea Leaves, 下次要試菊花奶布丁~~

老公: 你最近d皮膚愈黎愈好
我:   ( *//[ ]//* )!? 終於!!?
老公: 點解呢?
我:     因為我日日襯你唔係屋企狂呼mask..
老公: .....(靜)

3 comments:

  1. haha~~
    佢心諗又敗了我多少錢啊


    P.S. 原來布丁都可以再MILK TEA味..真的不知道
    請問點整啊?

    ReplyDelete
  2. fatfatson:
    haha~ 佢都知我shopping少左好多架勒..
    其實已經乖左好多的了!!!!!
    (mask 呢d低成本 高效益!! 今日再呼過 kkaka)

    係呀, 但呢個布丁係焗的,
    唔洗用魚膠粉, 質感其實似焦糖焞蛋~
    好易整的! 我夜少少post個食譜上黎丫~
    你可以整比felix試下 :)

    ReplyDelete
  3. 我都有比人讚我皮膚好左呀~~~kekeke....=v=

    ReplyDelete