Wednesday 27 May 2009

Chanel Matelasse Marriage Band












昨天從日本回來了~ (揮手)
總共去了11天, 14小時飛機x2

很久前看上了這對chanel marriage ring 
想要很久的了!!!
在香港, 英國都找不到  
終於這次回日本時 把它們買下 :)
價錢是有點貴了
謝謝老公 又再一次的讓我任性 
我說好的了  今年生日不用送我禮物
送枝花給我就好了  (這還不是在暗地討禮物!!)   (^//-//^)


下個月要搬家了  很忙很忙!!


6 comments:

  1. Chanel ma? oh!!! jealous!!
    就算你同你老公講唔洗送禮物, 佢都會買比你ga la
    你咁錫你, haha
    btw welcome back,
    0係日本你一定大買特買la!!

    ReplyDelete
  2. 任性kimi 回家了~~~ :)
    很美的chanel marriage ring啊!

    Where will u move to?

    ReplyDelete
  3. 四妹:
    yes ar, chanel (^--^)
    我今次係日本, 好忍手, 無發癲亂掃貨的! hahaa!!
    買得最多的是baking 野, 其次就是化妝品 同cookbook了
    四妹畢業未呀? tom 仔arm arm 行完grad show :)

    motto:
    thanks my dear:)
    都係move係london area.
    包租婆突然說要收樓了, 唯有急著找地方搬 (poor)

    ReplyDelete
  4. 親愛的Tom妹,

    看來你準備要在London開Cake Shop了^^
    我未Grad ar, 你都知Tom仔比我老ga la, 所以佢係早過我Grad的, wahaha
    如無意外我是今年年尾Grad la
    有好多同學and朋友想讀master...
    自己冇話想讀gei... 不過都想拎Average Credit, 萬一改變主意想讀都有學校收ma,
    haha, 所以而家要好努力讀書呀...
    而家SEM BREAK, 下個星期要返學了又....T.T
    不過呢個HOLIDAY都幾無聊, 都係打下機, 整下野食, 同埋織野, 溫習都有GEI, 不過真係好少LO... 別告訴Tom仔, 以免他同四哥通風報串 :-P

    with love無聊的四妹

    ReplyDelete
  5. 真係恭喜晒喇....kimi婆婆!!!(好耐冇咁叫kimi喇!! XDDDDDD)
    CHANEL的確係好令人羨慕!! (TT^TT)
    唔知我第時係咩黎ga呢????
    不過可能我嫁唔出都唔定....太大使喇我!!
    依家得返我一個不停買衫ja kimi.....
    kimi去到日本竟然冇咩買衫!!!!!!
    唔通kimi開始hea了....
    步入人生既另一階段........"黃面婆"?!?!?
    wakaakakkakakka~~~~~XDDDDDDD

    ReplyDelete
  6. 四妹,

    tom仔6月頭都番香港了, 佢要再去國泰test 英文
    希望佢ok啦.. 我以後有無一折機票就要睇佢了!!! (嗚嗚)
    你係個邊要加油讀書哦, 仲有半年就grad勒!!
    下次番黎香港 四妹要教我整面包哦!
    take care, wish you all the best :)


    魚魚魚,
    哈哈哈!! kimi而家其實忍手左好多架勒~
    無成日發癲嘈住要買野~ 間唔中..一個月買1~2樣野only
    加上係呢邊又無乜朋友, 唔係成日出街, 減少血拼的機會XDD
    今次去日本我都好乖呀~
    我唔要做黃面婆呀!! 而家即刻去呼番個mask先!!! XDD
    hahahahaa

    ReplyDelete