Monday 20 April 2009

Scones





















英國人愛吃scones,
午後一壼紅茶, 英式鬆餅, clotted cream, jam, 
他們形容這下午茶吃法為 cream tea.

昨天老公說想吃cream tea, 
於是就立即上網找recipe 做scones 給他吃了 :)
原來鬆軟的scones, 只要用打蛋器輕輕把材料拌勻就可以了,

因為家裡沒有圓形模, 所以只是要手搓了成餅形就算了.. :P
樣是有點衰  但其實很好吃的 (haha)
下個月回日本的時候  要日本買很多很多很多烘培器具+材料!!!(\ [] /)!!!



4 comments:

  1. 你老公真幸福AR,
    想食咩就有食
    仲要係愛心o個隻
    *o*

    去日本陣時得閒整d比我食呀:D
    (雖然應該冇時間的了,haha)
    我今日睇d 去日本ge旅行書,
    有個人介紹了一間係全店都是專賣造甜點的有關材料的~~ 望幅圖間店好似好齊全的~~如果下次我買左本書告訴你啊

    係呢, 大概知道時間味呀?
    係味要到時o係日本到問d餐廳幾時有期先confirm日子呀?~~

    ReplyDelete
  2. 好呀! 如果有時間的話我地一齊係日本整啦~~
    我奶奶屋企有焗爐~ :)

    我最近都在為去日本做research呢..
    結婚場地, shopping list...etc
    其實日子都未定, 但年尾應該趕不及了, 希望可以在下年年頭舉行,
    當然也要看場地方面的檔期呀..
    (好煩好煩, 好多野攪)
    因為時間都比較緊迫, 衣服, photography等等的,
    都希望今次可以有點進展啦 ~___~

    e? 你在看台灣網上書站的書嗎?
    我之前也看上了兩本書,
    但不知道運費是怎樣計,,
    由台灣客去澳洲的郵費其實會計你多少? 有經驗嗎?^---^?

    ReplyDelete
  3. 你老公有冇幫手搵呀??
    不過你年中book就真係好趕急,
    一般都應該一年前就book(我估)
    如果你book到年頭都已經不錯!
    wish you luck 呀!
    希望你搵到間好ge 又有唔錯ge時間~~~!!
    我好心急去跟你碰面的嘛!


    我之前久不久就會上網買一大堆書
    但結果發現同我o係出邊間日本大型書店買ge價錢都差不多(有中文書買的)
    我o係係博客來 買的
    www.books.com.tw
    以我經驗, 寄來澳洲, 一般都係同本書差不多價錢
    同埋都唔定的, 有時可能本書係台幣94蚊, 但郵費就130
    我試過買本好簿ge雜誌, 可以仲貴過一本簿書
    正常來說書點樣都係重過雜誌d 紙ga嘛

    你可以試下扮買
    到最後睇下佢計你幾多郵費
    可以到時close左佢唔買

    ReplyDelete
  4. 我老公話一諗起婚禮說頭痛XDDD"""
    佢成日番工, 都無乜時間~ 其實都係我自己搵, 搵完比佢過目一下 :P
    真係好鬼煩!!
    而家有d酒店有package, 包曬dress, 攝影, makeup, hair style, 裝花...etc
    最好就係揾到d全包既package, 禁可以省番唔少功夫~
    但唔係間間都有包曬..
    我地如果揾到場地我番黎第一時間通知你呀 :))

    哇..原來郵費仲費過本書~
    等我都係係uk揾下d 大既bookshop 買international 既magazine :)

    ReplyDelete