Wednesday 5 May 2010

Pastel de nata




















葡撻
英國好像沒有葡撻賣, 所以又來自家製的 :)
肥肥肥肥肥肥肥肥肥~

最近在學車
最近在上英文班
最近想找一份設計工作
最近在計劃買屋
最近開始了每星期兩次的跑步
最近在做針灸
最近又再想回香港...

以前都會很羨慕朋友們在外國生活,
像是外國空氣好, 文化氣息濃厚, 時尚的國家..blah blah blah..
現在再也不會有"羨慕"的念頭了
想家的時候, 跑到老遠, 花上一倍價錢以上, 才吃到一塊乾巴巴的叉燒..
想朋友的時候, 在線上按按按, 我這邊中午時, 那邊已經夜深了
都是香港好 (嗯嗯)

有無人可以給我空運一塊叉燒? hahahahah~


5 comments:

  1. 我這邊還好, 好鬼多華人,
    所以要接觸華人野都好方便
    我明白, 外人覺得英國好優美,
    住O係O個到人都型D 有氣質D
    (以為自己係網上其中一位FASHION BLOGGER)哈哈
    但當你身在其中的時候
    一切都沒有從外邊看來那麼的吸引
    你有這樣的感覺嗎?


    係呢, 你住O個到近唔近GOLDEN LANE GA??

    ReplyDelete
  2. 你的要求,我做得到!

    ReplyDelete
  3. BBQ PORK ma?
    可以自家整la,
    我多數用豬頸肉, 用叉吉吉吉吉吉
    再用李錦記叉燒醬醃, 我會醃一晚la
    再拎去oven焗佢, 至於幾多度整幾耐都唔定ga
    視乎你的爐係點la, 要反轉ga wo中途
    最後幾分中就要加返d honey 0係面燒多陣la^^
    外國china town d BBQ PORK真係好難食, 自己整會煩d, 不過都ok好食ga, 好食過0個d 食店la at least...
    加油ar Tom 妹!

    ReplyDelete
  4. Dear Kristen,
    我這邊都有華人, 但我想澳洲比較多吧?
    我有時說說英語時 我會突然不自覺地加了兩句廣東話~haha~
    這邊剛剛來的時候我還是滿心歡喜的, 現在住久了, 還是被香港比下去..
    Golden lane? 我剛剛在地圖查了一下, 是old street 那邊嗎?
    那不是好近, 又不算是好遠~haha~ 我想45~60mins raliway+ underground吧~


    Fung:
    you are so sweet!!
    你幾時會番香港架? hey~出黎陪我去食叉燒啦! 唔食無得走呀!! kakaka


    四妹:
    我之前試過鼓油+糖醃豬肉拎去焗, 焗到好乾!!! 似食紙皮!! haaha
    等我試下你介紹的醬料先!!
    你講起豬頸肉我又好想食了! 呢邊無得買呀><
    Thank you 四妹!! Love you!!!!

    ReplyDelete