Friday 29 January 2010

Schuss













Schuss, 法國白芝士餅
忙裡偷閒整下餅 整完拎左番公司同同事分享
利用蛋糕增強人緣戰術! kaka :)

虎年犯太歲, 但而家都未到虎年
禁點解我最近禁黑 我頭頂係咪有團黑氣呢
先有photographer 失蹤,
之後再壞電腦, 壞一部唔夠, 壞左兩部,
再打爛埋全屋最貴個隻碟,
再再訂wedding dress個度做唔到我想要既款,
再再再 開始病病地
係咪黑完之後會有好運黎緊架?


4 comments:

  1. Hey~ 你在日本會弄甜品嗎?? (好奇)HAHA

    ReplyDelete
  2. Kristen:
    係日本未必會了勒, 無工具整呀~
    btw, not gusto anymore? Kristen? :)

    ReplyDelete
  3. Haha 因為gusto 呢個名太怪喇現在看起來
    而且我已經見過好多間餐廳係用呢個名
    o個陣年幼無知, 唔知點解會叫呢個名,haha~
    呢個名淨係我呢到ge 舊同學會叫
    反正o係香港大家都唔會叫我英文名的
    改左就冇咩關係


    仲有, 否極泰來
    你的blessing days r coming!
    :)

    ReplyDelete
  4. dear kristen,
    haha~ 改了新英文名 我還是會叫你吉兒的哦~
    我也希望是否極泰來~ 謝謝你的支持, 我最近是真的stress out極了!
    多等一個月就見到你了!! 很期待~ :)

    ReplyDelete