Wednesday 17 June 2009

Chocolate strawberry mousse cake













最近在搬屋, (加上長得太多肉..)  所以好一陣子沒有弄蛋糕了
一直都在忙個不停
今天是老公的生日, 做了個12人份量的朱古力鏡面蛋糕  
給他拿回公司跟同事們慶祝:)
(中層也有士多啤梨肉哦!)
上次在日本買回來的baking書終於可以開光了!!

七月頭他要去西班牙開會  我當然是跟去做鴨仔團了 :) 


Happy birthday, my dear (^//--//^)

2 comments:

  1. 生日快樂ar甜心!all the best!
    愈來愈靚, 早生貴子, haha
    e? 原來你同你老公的生日都ok近ga wo
    唔知佢會送d咩比你呢??
    記住post上來哂下命呀, haha,
    我唔介意你哂命, 因為見到你開心我都會好開心ga!!

    ReplyDelete
  2. 4妹,
    謝謝你哦 :)
    係呀, 我老公17號生日, 我20號~ 可以一齊慶祝省番d~ haha

    今年其實沒有什麼禮物了啦~
    收到花同蛋糕我已經好開心了! :)
    已經 post左出黎同大家share了~~(check upper)

    我都係一樣 見到四妹開心 我都會好開心架!
    所以你得閒都要update下你同仔仔既野比我聽呀 ^---^
    Thanks again, my dear sweetie.
    xxx

    ReplyDelete